New Profile Posts

  1. Soxio
    Soxio
    Accepted as Helper - 1.20.17
  2. Qgamers
    Qgamers Soxio
    W e l c o m e b a c k
    1. Soxio
      Soxio
      Thanks! :)
      Jan 21, 2018 at 12:09 AM
  3. Soxio
    Soxio
    I'm back and ready to roll!
  4. Champ
    Champ RipJawz
    noob, not even following me.
  5. Qgamers
    Qgamers
    H Y P E D
  6. Soxio
    Soxio
    Inactive from Jan. 13 - 15th
  7. RipJawz
    RipJawz
    Allahu Akbar l0l
    1. Fallpn
      Fallpn
      im a muslim, ecks cuse me
      Jan 12, 2018
  8. legocrazed
    legocrazed
    "constantly" building things
  9. Soxio
    Soxio Flashizz
    Palm Tree or Maple Tree?
  10. Qgamers
    Qgamers Champ
    lol 400k above #2
    1. Champ
      Champ
      Season 2 is a LOT better than season 1, I didn't like S1 that much but I came back last week to tryhard for #1 and got it.

      I'll play this a FUCK ton, probably 1mil blocks in first week.
      Jan 8, 2018
  11. Champ
    Champ CaveSpiderr
    1. CaveSpiderr
      CaveSpiderr
      hmm idk i could have easily reached that if i mined more
      Jan 9, 2018
    2. Champ
    3. RipJawz
      RipJawz
      Don't ever try to compete with the holy one
      Jan 13, 2018
  12. CaveSpiderr
    CaveSpiderr
    nah Qgamers ima get top miner im good at mining
  13. BHT
    BHT Soxio
    If you do get the opportunity to be a staff member for Epsilon, don't pull a Flow.
    1. Soxio likes this.
    2. Flashizz
      Flashizz
      Hell nah!
      Jan 7, 2018
    3. Soxio
      Soxio
      Thank you?
      Jan 8, 2018
    4. legocrazed
      Jan 9, 2018
  14. Soxio
    Soxio
    ~ Application Status: On Hold ~
  15. Qgamers
    Qgamers Soxio
    i love when you reply on some1's App its rlly nice xD
    1. View previous comments...
    2. Qgamers
      Qgamers
      Uhm little bit but its nice
      Jan 6, 2018
    3. Flashizz
      Flashizz
      Can't be "too" detailed ;)
      Jan 6, 2018
    4. Soxio
      Soxio
      =D
      Jan 6, 2018
  16. Champ
    Champ
    The server will be open in 1-2 weeks. Stop crying.
    1. Flashizz likes this.
  17. Flashizz
    Flashizz D3s_HackGamer
    Damn I didn't think anyone but xsavian could spam the heck out of this feed. As BHT said, it'll be open soon.
  18. BHT
    BHT D3s_HackGamer
    Calm the hell down. It'll be open soon.
  19. D3s_HackGamer
    D3s_HackGamer Night
    when will the server open night ? pls answer
    1. legocrazed
      legocrazed
      The server will be open when it's finished, we whitelisted it like a week ago, you can survive for a few more
      Jan 9, 2018
  20. D3s_HackGamer
    D3s_HackGamer Qgamers
    whhenn will thhhe server oppppppen !!!!! ?